تاریخ بازگشت ترشتگن از مصدومیت مشخص شد

تاریخ بازگشت ترشتگن از مصدومیت مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن که روزهای آخر دوران نقاهتش را سپری می‌کند، به زودی به میادین بازمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کارشناسان و هواداران، اعتقاد دارند که وضعیت بد بارسلونا در این روزها، به خاطر نبود مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی این تیم است. آن‌ها در هفته‌های اخیر شکست‌های سنگینی را تجربه کرده‌اند و دو جام سوپرکاپ و کوپا دل ری را در نبود ترشتگن از دست دادند.

ساختار دفاعی بارسلونا استحکام فصل گذشته را ندارد و به راحتی دروازه این تیم مقابل رقبا باز می‌شود. به گفته کارشناسان، ایناکی پنیا نتوانست ارتباط خوبی با بازیکنان خط دفاعی برقرار نکرده و زمانی که او درون دروازه قرار دارد؛ اعتماد به نفس مدافعین کاهش می‌یابد.

با این حال، این هفته او در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فصل لالیگا که توسط روزنامه کاتالونیایی موندو دپورتیوو برگزار شد، اعلام کرد که به زودی می‌تواند به میادین بازگردد و احتمالا برای دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد.

گلر آلمانی بلوگرانا در خصوص شرایط خود گفت: «احساس خوبی دارم، به زمین برگشته‌ام و می‌توانم تا دو هفته دیگر آماده شوم.» اگر اینطور باشد، پنیا چهار بازی بعدی بارسلونا را انجام می‌دهد. احتمالا ترشتگن در تاریخ 11 فوریه و در دیدار مقابل گرانادا به قاب دروازه کاتالان‌ها برمی‌گردد.

1428