چهار گلزن برتر بارسلونا در این فصل چه کسانی هستند؟

چهار گلزن برتر بارسلونا در این فصل چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این فصل از رقابت ها نتوانسته است آن طور که باید و شاید عمل کند به طوری که آبی و اناری ها اکنون در رقابت های لالیگا در رده سوم هستند و نمی توان شانس زیادی برای قهرمان شدن آن ها قائل شد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد بارسا در این فصل تمرکز خود را بر سر رقابت های کوپا دل ری گذاشته است و می خواهد که در بازی های جام حذفی اسپانیا به قهرمانی برسد. بارسلونا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:59 قرار است که در رقابت های جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. 

اما بهترین گلزنان بارسلونا در این فصل از رقابت ها چه کسانی هستند؟

در حال حاضر رابرت لواندوفسکی تا اینجای کار برای بارسلونا 12 گل زده است. او بهترین گلزن بارسلونا در این فصل بوده است. لواندوفسکی انتقاد های زیادی را متحمل شده است اما او همچنان بهترین گلزن بارسا است.

فران تورس تاکنون 11 گل برای بارسلونا زده است و دومین گلزن برتر بارسا در این فصل است. ژائو فلیکس در این فصل از رقابت ها 7 گل زده است و سومین گلزن برتر بارسلونا است. رافینیا هم چهار گل تا اینجای کار برای بارسلونا به ثمر رسانده است و چهارمین گلزن برتر بارسا در این فصل از رقابت ها است.

1471