بازیکنی که در ال کلاسیکو و دربی میلان گلزنی کرده است

بازیکنی که در ال کلاسیکو و دربی میلان گلزنی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی برزیلی، بازیکنی است که هم برای رئال مادرید، هم برای بارسلونا، هم برای میلان و هم برای اینتر در طول دوران حرفه ای خود بازی کرده است و به این ترتیب در تیم هایی حضور داشته که رقیب یکدیگر بوده اند.

به گزارش فوتبالی ، اما این تمام ماجرا نیست چرا که رونالدو نازاریو در ال کلاسیکو ها و در دربی میلان برای هر دو طرف گلزنی کرده است. در حقیقت رونالدو در فصل 1996/97 بازیکن بارسلونا بوده است و در آن زمان در ال کلاسیکو به رئال مادرید گلزنی کرده است.

رونالدو نازاریو بین سال های 1997 تا 2002 بازیکن اینتر بود و در آن زمان در دربی شهر میلان، به تیم میلان گلزنی کرد. این اسطوره برزیلی بین سال های 2002 تا 2007 بازیکن رئال مادرید بود. او در آن سال ها توانست در ال کلاسیکو به بارسا گل بزند. رونالدو نازاریو همچنین در فصل 2007/08 بازیکن میلان بود و در آن فصل توانست به اینتر در دربی میلان گلزنی کند.

هیچ بازیکن دیگری به جز رونالدو نازاریو نتوانسته است در طول تاریخ چنین کاری را انجام بدهد که برای تمامی تیم های حاضر در ال کلاسیکو و دربی میلان در این بازی های حساس گلزنی کند.

1471