الاهلی، رقیب الشباب در راه جذب مهاجم لیگ انگلیس

الاهلی، رقیب الشباب در راه جذب مهاجم لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- میگل آلمیرون، یکی از بازیکنانی است که اخیرا مورد توجه الشباب عربستان قرار گرفته و حالا گفته می‌شود که الاهلی عربستان هم قصد دارد برای خرید این بازیکن تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، به گفته بن جیکوبز، از خبرنگاران معتبر دنیای فوتبال، میگل آلمیرون، مهاجم نیوکاسل یونایتد، یکی از بازیکنانی است که ممکن است در روزهای آخر نقل و انتقالات زمستانی از نیوکاسل جدا شود.

جیکوبز در مصاحبه اختصاصی با رسانه CaughtOffside، توضیح داد که آلمیرون ممکن است برای انتقال به الشباب در روزهای آتی آماده شود، اما او همچنین مدعی شده است که الاهلی می‌تواند گزینه دیگری برای او باشد.

بازیکن ملی پوش پاراگوئه‌ای یک بازیکن کلیدی در سنت جیمز پارک بوده است و مطمئناً از دست دادن او می‌تواند ضربه سختی به تیم ادی هاو وارد کند، اما کلاغ‌ها نیاز دارند تا چند بازیکن خود را به فروش برسانند تا از قوانین فیرپلی مالی پیروی کنند.

نیوکاسل با جدایی میگل آلمیرون به الشباب موافقت کرده است، نمی‌توان این انتقال را قطعی دانست، چرا که الاهلی عربستان هم جزو مشتریان آلمیرون است و احتمالا این رقابت نقل و انتقالاتی تا روز آخر پنجره زمستانی میان دو باشگاه عربستانی ادامه داشته باشد.

جیکوبز در این باره گفت: «میگل آلمیرون توجه تیم‌های عربستانی را به خود جلب کرده است.»

اگرچه هنوز هیچ چیزی به طور کامل توافق نشده است، اما الشباب در حال حاضر یک توافق موقت با نیوکاسل دارد. این به معنای نهایی شدن انتقال نیست و هنوز توافقات با خود بازیکن باقی مانده است. گفته می‌شود نیوکاسل در ازای فروش مهاجم خود 20 میلیون یورو به دست می‌آورد و این مبلغ با متغیرات می‌تواند تا 30 میلیون یورو افزایش پیدا کند.

1428