جواب جالب ژاوی به رسانه‌های رئال مادرید

جواب جالب ژاوی به رسانه‌های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اصرار دارد که کنایه های شبکه تلویزیونی رئال مادرید، برای او مهم نیست و اهمیتی به آن نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، پس از برد بحث برانگیز رئال مادرید مقابل آلمریا در روز یک شنبه، ژاوی در مصاحبه ای، اعتراض خود را به تصمیمات VAR به نفع رئال مادرید اعلام کرد و گفت چیزهایی در زندگی هستند که او نمی تواند کنترل کند. خیلی سریع پس از این مصاحبه، تلویزیون رئال مادرید با اشاره کردن به پرونده نگریرا و داستان رشوه دادن به داورها از سمت بارسا، جواب حرف های ژاوی را داد.

حالا ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری گفت: "من به صداقت کار داوران ایمان دارم، اما از فشاری که آن ها دارند، خوشم نمی آید. نمی خواهم چیز دیگری بگویم، پس لطفاً دیگر سوال نپرسید. من همیشه به رئال مادرید احترام گذاشته ام. اگر این کار را نکرده ام، از آن ها معذرت می خواهم. من طرفدار جنگ نیستم."

"می دانید که من کنترلی روی رسانه ها ندارم. شاید مردم نظر دیگری داشته باشند، اما من هیچ دوستی در رسانه ندارم. من خودم را وقف فوتبال کرده ام و می خواهم سطح کیفی تیمم را بالاتر ببرم و همین."

4416