استقبال سرد از بازی اخیر مسی؛ هیجان دیدن لئو در آمریکا کاهش یافت؟

استقبال سرد از بازی اخیر مسی؛ هیجان دیدن لئو در آمریکا کاهش یافت؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک نکته نگران کننده در مورد لیگ آمریکا، توجه هواداران را به حضور لیونل مسی در بازی دوستانه مقابل اف سی دالاس جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی تمرینات پیش فصل خود را در اینتر میامی سپری می کند که تیمش در اولین بازی دوستانه خود مقابل ال سالوادور به تساوی بدون گل رسید و بامداد امروز نیز در مقابل اف سی دالاس با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. خسوس فریرا زننده تک گل مسی بود و اینتر میامی با همه ستارگانش نتوانست در این بازی پیروز شود. 

نکته بحث برانگیز اما استقبال سرد از این بازی در تگزاس بود و با وجود حضور ستارگانی نظیر مسی، سوارز، آلبا و بوسکتس درون زمین، بسیاری از سکوها خالی بود. استادیوم نیمه خالی به نظر می رسید که این مسئله ممکن است که مقامات لیگ فوتبال آمریکا را نگران کند. 

فصل گذشته حضور مسی باعث شده بود تا بسیاری از ورزشگاه ها صرفا به خاطر حضور این ستاره پر شود و هواداران برای دیدن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به ورزشگاه بروند.  هواداران در شبکه اجتماعی اکس به استقبال سرد از بازی مسی واکنش نشان دادند. یک هوادار نوشته است:" انگار مسی برایشان تکراری شده است." دیگری نوشته است:"برخی همچنان می گویند که لیگ آمریکا از بقیه لیگ ها بهتر است!" و البته یکی از هواداران مسی نوشته است:" این بازی دوستانه بود و نباید آن را با بازیهای رسمی مقایسه کرد."  

مسی فصل گذشته در چهارده بازی در تیم اینتر میامی یازده گل به ثمر رساند و حالا خودش را برای فصل جدید آماده می کند.

4125