شکست اینتر میامی و ناکامی مجدد مسی و سوارز در گلزنی

شکست اینتر میامی و ناکامی مجدد مسی و سوارز در گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، لوئیس سوارز و اینتر میامی در دومین بازی پیش فصل متوالی همچنان در گلزنی ناکام بودند و بازی را به دالاس واگذار کردند.

به گزارش فوتبالی، بدیهی است که در بازی دوستانه شب گذشته اینترمیامی مقابل اف سی دالاس، همه نگاه‌ها به سوپراستارهای اینتر میامی دوخته شده بود، اما این مهاجم آمریکایی اف سی دالاس بود که بلافاصله در مقابل تماشاگران شهر خود دروازه مسی و یارانش را باز کرد. تنها سه دقیقه بعد از شروع بازی، خسوس فریرا گل ابتدایی بازی را به ثمر رساند و گل فریرا تنها این گل بازی بود تا مسی و سوارز باز هم در گلزنی ناکام بمانند.

اینتر میامی تا حد زیادی بازی را از لحظه دریافت گل کنترل کرد. شاگردان تاتا مارتینز بیشترین درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما موقعیت های لازم برای گلزنی ایجاد نکردند. یکی از بهترین موقعیت‌های آنها در نیمه اول توسط مسی ایجاد شد، اما مارتن پیس، دروازه‌بان اف سی دالاس توانست با یک شیرجه تماشایی توپ را مهار کند.

اینتر میامی در نیمه دوم چند موقعیت دیگر هم داشت که توسط لوئیس سوارز و لئو کامپانا ایجاد شدند اما تله آفساید گیری  دالاسی‌ها مانع از گلزنی این بازیکنان شد. لوئیس سوارز و لیونل مسی در دومین بازی دوستانه پیش فصل خود هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند و باید دید که اتحاد مجدد دو ضلع مثلث سابق MSN بارسلونا بعد از چند بازی می‌توانند طلسم دروازه رقبا را بشکنند.

1369