جنجال سرمربی بارسلونا و رسانه‌های مادریدی

جنجال سرمربی بارسلونا و رسانه‌های مادریدی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های داخلی رئال مادرید در واکنش به اظهارات ژاوی هرناندز در مورد قضاوت ضعیف بازی جنجالی رئال مادرید در لالیگا، یک بار دیگر درباره پرونده نگریرا و بارسلونا صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، کانال رسانه‌ای رئال مادرید پس از اظهارات ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا درباره قضاوت ضعیف داور دیدار جنجالی رئال مادرید و آلمریا، از او انتقاد کرد. سرمربی بارسلونا از تصمیمات داوری که در بازی یکشنبه رئالی‌ها مقابل آلمریا به اشتباه گرفته شد، ناراضی بود و بیشترین اعتراض او درباره گل مشکوکی بود که توسط وینیسیوس جونیور به ثمر رسید و باعث شد رئالی‌ها بتوانند به بازی برگردند.

رسانه‌ مادریدی برای پنهان کردن احساسات خود نسبت به اظهارات ژاوی اشاره کوتاهی به گذشته کرده و عنوان کردند: "این عجیب است که ژاوی به داوری در برنابئو علاقه اعرتاض دارد، در حالیکه باشگاه بارسلونا سال‌هاست که به داوران مبالغی را پرداخت می‌کند. ژاوی بیش از 600 بازی در زمانی که بارسلونا به وضوح به کمیته داوران پول پرداخت می‌کرد، انجام داده، پس همه این 600 بازی مشکوک هستند."

رسانه داخلی رئال مادرید در ادامه به پرونده معروف "کاسو نگریرا" اشاره‌ای داشت و این موضوع را یادآوری کرد که بارسلونا در یک دوره ساله از سال 2016 تا 2018 به دلیل پرداخت 1.6 میلیون یورو به یک داور عالی رتبه توسط دادستان فدرال تحت بازجویی قرار داشت. مقامات بارسلونا همه اتهامات را رد کرده و مدعی شدند که فقط "خدمات مشاوره فنی خارجی" به داوران ارائه می‌دادند.

بلوگرانا همچنان در پرونده نگریرا تحت بازجویی قرار دارد. با این حال، ژاوی هرناندز و بارسایی‌ها برای نتیجه‌گیری باید تمام تمرکزشان را روی بازی خودشان بگذارند. آبی اناری‌ها روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری در یک بازی حساس به مصاف اتلتیک بیلبائویی می‌روند که در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

1369