بازیکنی که به ستاره اصلی بارسلونا تبدیل شد

بازیکنی که به ستاره اصلی بارسلونا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و رئال بتیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، فران تورس موفق به ثبت هتریک شد و نقش تاثیرگذاری در پیروزی پرگل تیمش داشت.
به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حالی توانست با 4 گل از سد رئال بتیس بگذرد، که در دقایقی در نیمه دوم، تیم اهل سویل با دو گل ایسکو، موفق شد شکست 2-0 را با تساوی 2-2 عوض کند؛ اما درخشش فران تورس باعث شد تا کاتالان‌ها دست خالی ورزشگاه بنیتو ویامارین را ترک نکنند.
فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا در این بازی 3 گل و 1 پاس گل به ثبت رساند و با تاثیرگذاری بر هر 4 گل تیمش، نقش تاثیرگذاری در کسب این 3 امتیاز مهم و حیاتی داشت.
پس از دیدار دیشب، رسانه‌ها به عملکرد فوق‌العاده این بازیکن پرداختند و این نمایش دلپذیر را امیدوارکننده دانستند. نشریه اسپورت اسپانیا در وصف عملکرد فران تورس در هفته‌های اخیر نوشت: «در تیمی که در مشکلات فرو رفته است، پس از شک و تردیدهایی که در مورد ژاوی و پروژه‌اش به وجود آمده بود، فران نقش ناجی را بازی می‌کند.»
خاوی میگل، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز از فران تورس تعریف کرد و گفت: « خاوی میگل: «عملکرد فران تورس من را یاد لئو مسی انداخت.»
فران تورس حالا با 11 گل زده، بعد از لواندوفسکی 12 گله، بهترین گلزن فصل بارسلونا است و با ادامه همین روند می‌تواند مهاجم لهستانی را هم پشت سر بگذارد و به بهترین گلزن تیمش تبدیل شود.
1428