دست خدا، این بار برای یک برزیلی!

دست خدا، این بار برای یک برزیلی!

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور پس از گل "هندبالی" خود برای رئال مادرید در دیدار مقابل آلمریا تصویری منتشر کرد و مدعی شد که در ساحل کوپاکابانا بارها و بارها این حرکت را تمرین کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دیدار خانگی مقابل آلمریای قعر جدولی که به نظر نمی‌رسید بازی سختی برای این تیم باشد یکی از نفس‌گیر ترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشتند و گل حساس و البته مشکوک وینیسیوس جونیور به رئالی‌ها کمک کرد تا همچنان شانس صدرنشینی مجدد بعد از انجام بازی معوقه خود را داشته باشند. تلاش او که پس از گلزنی جود بلینگهام از روی نقطه پنالتی انجام شد، به مساوی کردن نتیجه برا مادریدی‌ها در شب گذشته کمک زیادی کرد و در نهایت هم دنی کارواخال یک بار دیگر برای رئال گلزنی کرد و در دقیقه 99 نتیجه بازی را از مساوی به برد برای رئال تغییر داد.

در این میان اما گل وینیسیوس بیشترین جنجال را در میان رسانه‌ها به پا کرد. کادر فنی آلمریا مدعی هستند گلی که این بازیکن برزیلی به ثمر رساند با خطای هند همراه بود و باید مردود اعلام می‌شد. وینیسیوس ویدیویی از خودش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که در آن با استفاده از شانه‌های خود به توپ ضربه می‌زند و این ترفندی است که هنگام بازی در سواحل برزیل باید به کار برد و از هر قسمت بدن برای دور نگه داشتن توپ از زمین و ضربه زدن به سمت دروازه باید استفاده کرد. وینی در واکنش به گل حساسی که به ثمر رساند گفته: "گل بزرگ!!! من همیشه در ساحل کوپاکابانا این کار را انجام می‌دادم."

وینیسیوس که اکنون به طور کامل از مصدومیتی که در ماه نوامبر گریبان‌گیر او شده بود رها شده، در سه بازی اخیر خود برای رئال چهار گل به ثمر رسانده است. او در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا هت‌تریک کرد و با گلزنی در بازی مقابل آلمریا به کهکشانی‌ها کمک کرد تا جایگاه خود را با یک امتیاز و بازی کمتر از خیرونا در لالیگا تثبیت کنند.

1369