پیامی عجیب تیم دسته سومی: اطمینان به حذف بارسلونا!

پیامی عجیب تیم دسته سومی: اطمینان به حذف بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اونیونیستاس سالامانکا در روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری میزبان بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اونیونیستاس که در لیگ دسته سه اسپانیا فعالیت می کند، با حذف ویارئال به شگفتی غیرمنتظره در مرحله یک هشتم نهایی تبدیل شد. از سویی بارسلونا با غلبه بر بارباسترو  از لیگ دسته چهار به این مرحله راه یافت.

شاید در ظاهر به نظر برسد که بارسلونا کار اسانی پیش رویش دارد اما به نظر می رسد که بازیکنان اونیونیستاس حاضر نیستند که عقب نشینی کنند. بارسلونا شب گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. شکست سنگین و نمایش ضعیف تیم ژاوی باعث شد تا باشگاه اونیونیستاس در پیامی در شبکه اجتماعی اکس بنویسد:"باور داریم!"

در حقیقت به نظر می رسد که اعضای اونیونیستاس تصور می کنند که بتوانند به شگفتی سازی خود ادامه بدهند و با حذف بارسلونا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی اسپانیا راه پیدا کنند هر چند که بارسا به هیچ وجه نمی خواهد چنین اتفاقی رخ بدهد. کاتالان که در لالیگا هشت امتیاز از صدر جدول (با یک بازی کمتر) عقب افتاده اند، امید زیادی به قهرمانی کوپا دل ری دارند تا فصل را بدون جام به اتمام نرسانند و بازی پنجشنبه شب را کاملا جدی خواهند گرفت.

4125