عکس؛ چهره جالب هالند در واکنش به کامبک منچسترسیتی

عکس؛ چهره جالب هالند در واکنش به کامبک منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند پس از تماشای کامبک منچسترسیتی در مقابل نیوکاسل، پیام های جالبی را در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، سیتی در ابتدا با ضربه پشت پای برناردو سیلوا توانست از نیوکاسل پیش بیافتد اما گلهای الکساندر ایساک و َآنتونی گوردون باعث شد تا از حریف عقب بیافتند. کوین دی بروینه که به تازگی از مصدومیت برگشته در این بازی به برگ برنده گواردیولا تبدیل شد و با یک ضربه تماشایی توانست گل تساوی را به ثبت برساند. کوین به اسکار باب پدیده نروژی نیز پاس گل داد تا کامبک سیتیزن ها تکمیل شود. 

هالند که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، در لیست منچسترسیتی در سن جیمز پارک حضور نداشت. شماره 9 همچون بسیاری از هواداران منچسترسیتی بازی را از طریق تلویزیون تماشا می کرد که واکنش جالبی در صفحه اینستاگرامش داشت.

هالند در ابتدا تصویری از دی بروینه را منتشر کرد که تاج روی سر او گذاشته بود. بعد از ان پستی از خوشحالی خودش منتشر کرد. او در نهایت تصویر دیگری منتشر کرد و نوشت که به یک "شات" شیر نیاز دارد! در حقیقت  همواره گفته است که به نوشیدن شیر علاقه فراوانی دارد.

دی بروینه در پایان بازی گفت که هنوز برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نیست اما می تواند به تیمش کمک کند. او شب گذشته به رکورد 103 پاس گل در لیگ انگلیس رسید و از این حیث با وین رونی برابری کرد.

4125