دفاع تمام قد یورگن کلوپ از دو بازیکن لیورپول

دفاع تمام قد یورگن کلوپ از دو بازیکن لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی لیورپول پس از پیروزی تیمش در دیدار جام اتحادیه انگلیس مقابل فولام در مورد دو بازیکن این تیم اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل فولام در آنفیلد پیروز شد تا کمتر از سه هفته دیگر در لندن بازی برگشت را مقابل این تیم برگزار کند. در این دیدار کانر بردلی بازیکن جوان لیورپول به دلیل مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد به جای او در پست دفاع راست به میدان رفت و کلوپ در مورد او پس از بازی گفت: " کانر تقریبا در رختکن از شدت فشار در معرض بی‌هوشی بود و باید بگویم او بی نظیر بود. چه بازیکنی، یه کاراکتر فوق العاده ای، او یک استعداد واقعی است و دارای پتانسیل بسیار بالایی است و او در باشگاه خوبی حضور دارد چون که همه او را دوست دارند و به او احترام می گذارند. در تیم ما همه می خواهند که کانر بردلی به موفقیت های بالایی برسد."

کلوپ در مورد داروین نونیز نیز اضافه کرد: " واقعا نمی دانم به چه شکل وضعیت داروین را توضیح بدهم. باید بگویم خیلی خوشحال هستم از اینکه جمعیت در استادیوم همه هوادار او هستند و از او حمایت میکنند. من از مسیری که داروین طی می کند خوشحال هستم ولی واقعا بیشتر از این نمی شود در زدن ضربه آخر در موقعیت های گل بدشانس بود. من به عنوان مربی او می گویم داروین همه چیز را به درستی انجام می دهد."

۱۰۰۹