پیروزی لیورپول در دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

پیروزی لیورپول در دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل فولام پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول در رفت مرحله دور نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل تیم فولام به میدان رفت و با شکست تیم لندنی حالا برای صعود به فینال حدود ۳ هفته دیگر در بازی برگشت به میدان خواهد رفت. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۹ روی حرکت آندریاس پریرا و ضربه ویلیان بازیکن باتجربه برزیلی دروازه لیورپول باز شد و نتیجه بازی ۱-۰ به سود تیم مهمان تغییر کرد. علی رغم تلاش شاگردان کلوپ برای زدن گل تساوی و نتیجه پایانی نیمه اول با همین یک گل به سود فولام به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میزبان تلاش بسیاری کرد تا نتیجه را جبران کند و در این امر تا دقیقه ۶۸ موفق نبود و تا اینکه شاگردان یورگن کلوپ با ضربه پای چپ کورتیس جونز به گل تساوی رسیدند‌. پس از این گل لیورپولی ها باز هم بازی را در اختیار گرفتند و تنها ۳ دقیقه بعد توسط داروین نونیز گل دوم خود را هم در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند تا باخت را با برد عوض کرده باشند. در نهایت این  بازی با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان یورگن کلوپ در تیم لیورپول به پایان رسید. با این برد شاگردان کلوپ یک گام تا شگفتی صعود به فینال و کسب قهرمانی جام اتحادیه انگلیس فاصله دارند.

فولام برای جبران این نتیجه باید تمام تلاش خود را برای بازی برگشت کنار بگذارد تا شاید برای قهرمانی در این رقابت ها شانس داشته باشد.

۱۰۰۹