تماس مورینیو با هافبک بارسلونا

تماس مورینیو با هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اوریول رومئو در حال حاضر در خط هافبک بارسلونا نیمکت نشین شده است و چندین باشگاه جویای شرایط او هستند. جالوروسی ها یکی از تیم هایی هستند که در نظر دارند که او را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، اوریول رومئو در تابستان گذشته با پنج میلیون یورو از ژیرونا به بارسلونا ملحق شد چرا که کاتالان ها به علت مشکلات مالی نمی توانستند گزینه بهتری  را به خدمت بگیرند. رومئو در اوایل حضورش در بارسا نمایش خوبی داشت و توانست به جانشین مناسبی برای سرجیو بوسکتس تبدیل شود اما در هفته های اخیر افت کرد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد. 

بازیکن سابق ژیرونا در حال حاضر فرمین لوپز جوان را بالاتر از خود می بیند. مصدومیت گاوی در ماه نوامبر و مشکلات بدنی فرنکی دی یونگ و پدری می توانست به رومئو کمک کند تا جایگاهش را در ترکیب اصلی تثبیت کند اما این اتفاق رخ نداد. در حقیقت در حال حاضر به نظر می رسد که رومئو در حال حاضر فقط در صورتی بازی می کند که ژاوی هیچ گزینه دیگری در اختیار نداشته باشد!

حالا گفته می شود که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم در تلاش است تا هافبک رم را به خدمت بگیرد. در حقیقت جالوروسی ها به دنبال جایگزین برای رناتو سانچز هستند و رومئو گزینه مناسبی برای انها به نظر می رسد. 

4125