دسترسی رونالدو، امباپه و هالند به سایت مخفی "نایکی"

دسترسی رونالدو، امباپه و هالند به سایت مخفی "نایکی"

پایگاه خبری فوتبالی - بن فاستر، بازیکن سابق انگلیسی فاش کرد که کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و سایر ورزشکاران طرف قرارداد با برند نایکی به یک وب‌سایت "مخفی" دسترسی دارند.

به گزارش فوتبالی، مهاجمان فوق ستاره النصر، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی از جمله کسانی هستند که می‌توانند کفش‌های خاص و لوازم جانبی را از طریق یک وب‌سایت آنلاین که عموم مردم به آن دسترسی ندارند، سفارش دهند. بن فاستر، ملی‌پوش سابق انگلیس که در آغاز فصل 2024-2023 در زمان حضور در تیم رکسهام بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد، درباره نحوه عملکرد قراردادهای اسپانسری گفت: «به همه شما یک نماینده معرفی می‌شود. به طور معمول، این نماینده، شخصی است که از باشگاه محافظت می‌کند، به این شکل که یک نفر هر ماه یک بار و یا در زمان رونمایی از کیت‌های جدید شود وارد می‌شود."

بن فاستر، دروازه بان سابق منچستریونایتد در ادامه درباره اینکه چگونه فرآیندهای سفارش برای رونالدو و شرکت آسانتر شده - با جزئیات ورود و رمز عبور ارائه شده برای یک سایت محرمانه که دارای اعتبار فروشگاهی زیادی است، اینطور عنوان کرد: "الان همه چیز تغییر کرده. یک وب سایت مخفی برای ورزشکاران نایکی وجود دارد که با یک نام کاربری و رمز عبور که از قبل برای آنها تعریف شده می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. آنها می توانند فقط آنچه را که می خواهند سفارش دهند. همه آنها یک حساب دارند که با مقدار زیادی پول شارژ شده و فقط می توانند وارد آن حساب شوند."

گفته می شود آخرین قرارداد رونالدو با نایکی به ارزش 1 میلیارد دلار بوده و با این توافق پرسود، قراردادی را با النصر تکمیل کرد که در حال حاضر بزرگترین قرارداد فوتبالی در جهان است. این ستاره پرتغالی دارای شراکت‌های تجاری دیگری هم هست که با محاسبه درآمد همه آنها، کریستیانو رونالدو توانست از دید مجله فوربز در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان جهان در سال 2023 قرار گیرد.

1369