بارسایی سابق راهی الاتحاد می‌شود

بارسایی سابق راهی الاتحاد می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - رامون پلانس مدیر ورزشی کنونی بتیس که در سالهای اخیر در بارسلونا فعالیت کرده بود، تصمیم گرفته که به باشگاه الاتحاد ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، پلانس که پیشنهادی جذاب را از باشگاه الاتحاد با دستمزد سالانه دو میلیون یورو دریافت کرده است، تصمیم گرفته است که از بتیس جدا شود و به کارش در لیگ عربستان ادامه بدهد. پلانس در می 2023 در باشگاه  بتیس مشغول به کار شده بود و حالا در کمتر از 9 ماه از بنیتو ویامارین خارج خواهد شد. 

عربستانی ها که در ماه های اخیر شمار زیادی از ستارگان فوتبال دنیا را به خدمت گرفته اند، حالا در تلاش هستند تا به سراغ مدیران سرشناس بروند. در حقیقت آنها در ماه های اخیر شمار زیادی از مدیران ورزشی سرشناس فوتبال دنیا را برای پروژه هایشان به خدمت گرفته اند. البته استخدام های آنها فقط در سمت های مدیریتی خلاصه نمی شود. به طور مثال الهلال به سراغ استخدام خوان خوزه خیمنز از سویا رفته بود که عنوان "مسی دنیای پزشکی" را یدک می کشد.

پلانس در نظر دارد که بسیاری از دستیاران خود را  به باشگاه الاتحاد ببرد. پلانس 56 ساله تجربه بازی و مربیگری در باشگاه ییدا را دارد و در سال 1999 وارد کادر مدیریتی باشگاه هاسپیتالت شد و بعد از ان نیز در راسینگ سانتاندر، آلاوز و ییدا فعالیت کرد. او در تابستان 2007 به تیم مدیریت فنی باشگاه اسپانیول ملحق شد و در سال 2014 به مدیر ورزشی این تیم تبدیل شد. پلانس در سال 2014 راهی تاتنهام شد و بعد از آن در الچه، رایو و ختافه کار کرد. او در سال 2018 در باشگاه بارسلونا مشغول به کار شد و پس از مدتی حضور در ختافه راهی بتیس شد.

4125