بهترین بازیکن ماه دسامبر لالیگا راهی چلسی نخواهد شد

بهترین بازیکن ماه دسامبر لالیگا راهی چلسی نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اوکراینی خیرونا راهی چلسی نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه آتلتیک، آرتم دووبیک مهاجم اوکراینی و موفق خیرونا با وجود شایعات در مورد انتقال به باشگاه چلسی در ژانویه تیم اسپانیایی را ترک نمی کند و شانسی برای جذب او از سوی تیم انگلیسی وجود نخواهد داشت. آرتم دووبیک مهاجم اوکراینی خیرونا طی ۱۶ بازی روی ۱۴ گل تیم خود تاثیر گذاری مستقیم داشته است و به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لالیگا نیز انتخاب شد. این برای اولین بار بود که یک بازیکن اوکراینی بهترین بازیکن ماه لالیگا می شود. دووبیک در طول ماه دسامبر ۴ گل و ۱ پاس  گل در ۴ بازی به نام خود ثبت کرده است.

در تابستان گذشته و زمانی که صحبت از جدایی مهدی طارمی از تیم پورتو مطرح بود دووبیک که آن زمان در دنیپرو اوکراین بازی می کرد گزینه جانشینی این مهاجم ایرانی بود. باشگاه پورتو در تابستان اعلام کرده بود در صورت جدایی مهدی طارمی از این تیم به دنبال جایگزینی برای خط حمله خود خواهد بود و آرتم دووبیک مهاجم تیم دنیپرو اوکراین در لیست خریدهای تابستانی این باشگاه پرتغالی قرار داشت اما در نهایت طارمی در تیم پرتغالی ماندنی شد.

به جز چلسی باشگاه منچستریونایتد هم به جذب این مهاجم گلزن علاقه مند است. جذب دووبیک می توانست باعث جدایی آرماندو برویا از چلسی شود که این اتفاق حداقل در زمستان جاری رخ نخواهد داد.

۱۰۰۹