این بازیکن از بازگشت سیلوا و جدایی مهری سود می‌برد

این بازیکن از بازگشت سیلوا و جدایی مهری سود می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت سیلوا به استقلال می‌تواند به معنای بازگشت یک بازیکن سرشناس به پست تخصصی‌اش باشد.

به گزارش فوتبالی، لقب «مدرن‌ترین دفاع ایران در 10 سال گذشته» که توسط کی‌روش به روزبه چشمی داده شد هم نتوانست حضور این بازیکن در این پست را توجیه کند. بازیکنی که هر گاه نامش مطرح می‌شود این سوال به وجود می‌آید که هافبک دفاعی است یا مدافع. 

در این چند سال اخیر مشکلاتی که در استقلال وجود داشته باعث شده تا او مجبور شود که در خط دفاع به بازی گرفته شود و این اتفاق به تیم ملی هم کشیده شده است اما با این حال هیچ‌گاه این گزاره که او هافبک دفاعی بهتری است تا یک مدافع تغییر نکرده است. 

چشمی نتوانسته حتی با وجود بازی‌های زیاد در پست مدافع جا بیفتد و این مساله را اشتباهات گاه و بیگاهش به خوبی تایید می‌کند. بازگشت رافائل سیلوا این شرایط را در اختیار روزبه چشمی قرار می‌دهد که به پست اصلی بازگردد و او احتمالا از بازگشت هم‌تیمی سابقش خوشحال خواهد شد. ضمن این که سعید مهری هم جدا شده تا ترافیک در خط هافبک کمی کمتر شود.

با  حضور سیلوا، آبی‌ها با ترکیب سهرابیان، سیلوا و مرادمند به میدان خواهند رفت و آنها ایمان سلیمی را هم روی نیمکت در اختیار خواهند داشت. به این ترتیب چشمی می‌تواند یک خط جلوتر با زوج مهدی‌پور به میدان برود و احتمالا تاثیر بیشتری در تیمش داشته باشد.

4326