عکس؛ لحظه‌ای که دی بروینه پس از ماه‌ها به میادین برگشت

عکس؛ لحظه‌ای که دی بروینه پس از ماه‌ها به میادین برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته در دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، منچستر سیتی و هادرسفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسند و راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته مهم و قابل توجه که در این بازی برای سیتیزن ها وجود داشت، بازگشت کوین دی بروینه به میادین و بازی کردن او برای منچسترسیتی بود. در حقیقت کوین دی بروینه از ماه اوت گذشته نتوانسته بود بازی کند و علت این قضیه مصدومیت او بود. اکنون دوباره این ستاره بلژیکی بازگشته است و از شر مصدومیت خلاص شده است.

پپ گواردیولا تصمیم گرفت که در دقیقه 57 بازی منچستر سیتی مقابل هادرسفیلد، او را به جای جولیان آلوارز وارد میدان کند. کوین دی بروینه هنگام ورود به میدان بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و مورد تشویق هواداران منچستر سیتی قرار گرفت. این بازی در ورزشگاه خانگی سیتیزن ها یعنی ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شد.

در دقیقه 74 بازی، کوین دی بروینه به یرمی دوکو پاس گل داد و به این ترتیب گل پنجم سیتیزن ها هم مقابل هادرسفیلد به ثمر رسید و دی بروینه بازگشتش به میادین را با دادن پاس گل جشن گرفت.

1471