منچسترسیتی تا تابستان برای جذب کیمیش صبر خواهد کرد

منچسترسیتی تا تابستان برای جذب کیمیش صبر خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای جذب جاشوا کیمیش از بایرن مونیخ در تابستان در میان پیگیری تیم های منچستریونایتد و لیورپول است.

به گزارش فوتبالی ، بنا بر خبر نشریه میرر، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس برای جذب هافبک بایرن مونیخ که بعید است قرارداد جدیدی با تیم آلمانی امضا کند، آماده است تا تابستان آینده صبر کند. در حال حاضر، تیم حاضر در بوندسلیگا خواهان مبلغی در حدود ۵۰ میلیون پوند برای فروش کیمیش است، اما تا زمان فرا رسیدن تابستان، این ملی پوش آلمانی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و ممکن است او بایرن مونیخ را مجبور کند تقاضای خود را کاهش دهد.

 در حالی که سیتیزن ها به جذب کیمیش در تابستان آینده مطمئن هستند، آنها با رقابت با باشگاه های دیگر لیگ برتر منچستریونایتد و لیورپول روبرو خواهند بود که علاقه دیرینه ای به این بازیکن دارند. بارسلونا، تیم حاضر در لالیگا نیز علیرغم محدودیت های مالی، مشتاق جذب این بازیکن ۲۸ ساله است. علیرغم علاقه منچستریونایتد و لیورپول به کیمیش، اعتقاد بر این است که قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر بهترین گزینه برای حضور این بازیکن است، زیرا او قبلاً زیر نظر پپ گواردیولا در باشگاه آلمانی کار می کرد و پیوند نزدیکی با سرمربی دارد. شاگردان گواردیولا روز یکشنبه با برتری ۵-۰ مقابل هادرزفیلد در مرحله سوم جام حذفی انگلیس، به دور بعدی رسیدند. آنها اکنون برای رویارویی با نیوکاسل در یک دیدار حساس در لیگ برتر در ۱۳ ژانویه آماده می شوند.

۱۰۰۹