کامنت اینستاگرامی مسینیو برای خرید جدید بارسلونا

کامنت اینستاگرامی مسینیو برای خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که استوائو ویلیان که به عنوان مسینیو شناخته می شود، به حضور در بارسلونا علاقه مند است و تیم محبوب او در فوتبال اروپا، بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنانی که باشگاه بارسلونا به جذب او علاقه دارد، استوائو ویلیان یا همان مسینیو است. این بازیکن هجده ساله در حال حاضر در تیم پالمیراس در فوتبال برزیل توپ می زند و بازیکن آینده داری نشان داده است. باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند و باید دید که در نهایت او چه مسیری را برای آینده اش انتخاب می کند.

ویتور روکه، دیگر استعداد برزیلی است که البته بارسلونا او را از تیم اتلتیکو پارانائنزه به خدمت گرفته است. ویتور روکه اولین بازی خود را در بارسلونا، مقابل لاس پالماس انجام داد و به این ترتیب کار خود را در جمع آبی و اناری ها شروع کرد.

استوائو ویلیان یا همان مسینیو زیر تصویری که ویتور روکه از اولین بازی خود در بارسلونا منتشر کرد، در شبکه اجتماعی اینستاگرام کامنت گذاشت و نوشت:" برایت خوشحالم برادر "

صبح امروز روزنامه های کاتالانی گزارش دادند که بارسلونا دوباره برای جذب مسینیو تلاش می کند و باید دید که در نهایت این استعداد برزیلی را جذب خواهد کرد یا خیر.

1470