وقتی رونالدو با پیراهن اسپورتینگ مقابل منچستریونایتد خوش درخشید

وقتی رونالدو با پیراهن اسپورتینگ مقابل منچستریونایتد خوش درخشید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دورانی که در اسپورتینگ توپ می زد، در یک بازی دوستانه به مصاف منچستریونایتد رفت و در آن بازی خوش درخشید و همان بازی موجب شد تا ستاره پرتغالی راهی منچستر یونایتد شود.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو از سال 1997 تا سال 2003 میلادی در خدمت باشگاه اسپورتینگ پرتغال بود. او در رده های سنی مختلف این تیم لیسبونی بازی کرده است. تابستان 2003 نقطه عطف دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو بود. ستاره پرتغالی در آن تابستان در یک بازی دوستانه به مصاف منچستر یونایتد رفت. رونالدو به عنوان بازیکن اسپورتینگ در حالی که هجده سال سن داشت، مقابل شیاطین سرخ در مقابل چشمان سر الکس فرگوسن خوش درخشید. در آن بازی جان اوشی، مدافع ایرلندی در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ ایستاده بود و بار ها مقابل رونالدو جا ماند و از او دریبل خورد.

این عملکرد خوب رونالدو موجب شد تا سر الکس فرگوسن در تابستان 2003 درخواست خرید او را به مدیران منچستر یونایتد بدهد و در نهایت کریستیانو رونالدو راهی منچستر یونایتد شود. رونالدو از سال 2003 تا 2009 در منچستر یونایتد بازی کرد و در آن جا به تمامی افتخارات ممکن تیمی و فردی رسید.

اکنون 20 سال از آن روز ها گذشته است و کریستیانو رونالدو در 38 سالگی هنوز هم خوش می درخشد.

1470