قابی از گل فراموش نشدنی هالند به دورتموند

قابی از گل فراموش نشدنی هالند به دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته یک گل تماشایی به ثمر رساند و این گل او یک گل ویژه بود که به این سادگی ها از حافظه هواداران منچستر سیتی پاک نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022/23، منچستر سیتی و بروسیا دورتموند با هم هم‌گروه بودند. آن ها در دیدار رفت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. جالب این که سیتیزن ها در آن بازی کامبک زدند. در واقع منچسترسیتی ابتدا با گل جود بلینگام از دورتموند عقب افتاد اما سپس توانست توسط جان استونز و ارلینگ هالند دو گل به ثمر برساند و هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

گل ارلینگ هالند گل پیروزی بخش منچستر سیتی بود. هالند این گل را در دقیقه 84 وارد دروازه بروسیا دورتموند کرد. ارلینگ هالند با پروازی بلند به شکلی ویژه به توپ ضربه زد و دروازه تیم آلمانی را باز کرد. ارلینگ هالند بین سال های 2020 تا 2022 بازیکن بروسیا دورتموند بوده است و در آن بازی به تیم سابق خود گلزنی کرد.

1471