منچستریونایتد به رئال مادرید 17.5 میلیون یورو سود می‌رساند؟

منچستریونایتد به رئال مادرید 17.5 میلیون یورو سود می‌رساند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از خروج سرجیو رگیلون از منچستریونایتد، تیم انگلیسی شرایط خرید گزینه های دیگر در پست دفاع چپ را در بازار نقل و انتقالات زمستانی دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، سان گزارش داده است که منچستریونایتد به شدت به دنبال خرید میگل گوتیرز مدافع چپ باشگاه ژیرونا است. در حقیقت نمایندگان یونایتد بازی تیم کاتالان و منچستریونایتد را از نزدیک تماشا کرده اند و تصور می کنند که این بازیکن می تواند در فاز هجومی خیلی موثر باشد. 

میگل گوتیرز محصول آکادمی رئال مادرید است که سال گذشته با 6 میلیون یورو راهی ژیرونا شد اما رئال مادرید نیمی از حق انتقالش را حفظ کرد. رقم فسخ قرارداد  میگل 35 میلیون یوروست که اگر این بازیکن راهی یونایتد شود، نیمی از این مبلغ به رئال مادرید می رسد.

میگل گوتیرز فصل درخشانی در یونایتد داشته است و حالا آماده جهشی بزرگ در مسیر فوتبال خود است. رئال مادرید می تواند میگل گوتیرز را برگرداند اما با توجه به این که اولویت آنها خرید آلفونسو دیویس برای پست دفاع چپ است، به نظر می رسد که مشکلی از درآمدزایی از فروش او نداشته باشند. در واقع اگر میگل راهی یونایتد شود، رئال مادرید از انتقال او 17.5 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد که مبلغ قابل توجهی به نظر می رسد.

4125