چرا َآرسنال در مقابل لیورپول سراسر سفیدپوش می‌شود؟

چرا َآرسنال در مقابل لیورپول سراسر سفیدپوش می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال قرار است که در بازی مرحله سوم جام حذفی مقابل لیورپول از پیراهنی متفاوت با پیراهن سنتی خود استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها یکشنبه میزبان تیم یورگن کلوپ در ورزشگاه امارات خواهند بود.  با توجه به این که پیراهن اصلی هر دو تیم قرمز است، طبیعتا لیورپول باید به عنوان تیم مهمان در این بازی از پیراهن دومش استفاده کند اما آرسنال  برای اولین بار در تاریخ 138 ساله خود قرار است که در یک بازی خانگی سراسر سفیدپوش شود. 

در حقیقت تیم میکل آرتتا در دو فصل اخیر و با حمایت آدیداس پیراهنی سفید رنگ را به تن می کند تا در اعتراض به جرایم مربوط به خشونت با چاقو، عبارت "قرمز بیشتر ممنوع" را تبلیغ کنند. این کمپین در سال 2022 آغاز شد و آرسنال در جام حذفی در دو سال اخیر مقابل ناتینگام فارست و آکسفوردیونایتد سفید پوشیده است.  آرسنالی ها در مقابل ناتینگام با این لباس در سیتی گراند باختند و سال بعدش مقابل آکسفورد یونایتد با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند.

آرسنال حالا قرار است که در خانه، سراسر سفیدپوش شود که بازیکنانی نظیر دکلان رایس و گابریل ماگالیائش با این لباس عکس گرفته اند.  این پیراهن که برای مقابله با خشونت علیه نوجوانان طراحی شده، برای فروش ارائه نخواهد شد اما تی شرتی دیگر با شعار "قرمز بیشتر ممنوع" قرار است که با اهداف خیریه به فروش گذاشته شود که از فروش هر پیراهن، 30 پوند صرف اهداف خیریه می شود.

4125