دومین شکست پیاپی آرسنال مقابل تیم های لندنی

دومین شکست پیاپی آرسنال مقابل تیم های لندنی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۰ لیگ برتر فوتبال انگلیس با دومین شکست پیاپی آرسنال پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم لندنی فولام و آرسنال در هفته ۲۰ لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه کریون کاتیج به میزبانی تیم فولام به مصاف هم رفتند و شاگردان آرتتا امیدوار بودند با پیروزی در آستانه سال ۲۰۲۴ هم یک هدیه کریسمس به هوادارن خود بدهند و هم شکست بازی قبل مقابل وستهام را جبران کنند. بازی برای آرسنال خوب شروع شد و در دقیقه ۵ این بوکایو ساکا بود که دروازه برند لنو دروازه بان سابق آرسنال را باز کرد تا شاگردان آرتتا با گل زود هنگام بازی را آغاز کرده باشند. بازی با تسلط بیشتر آرسنال بر بازی همراه بود اما در دقیقه ۲۹ رائول خیمنز مهاجم مکزیکی تیم فولام دروازه آرسنال را باز کرد و در نهایت در نیمه اول این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان مارکو سیلوا که در ۵ بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده بودند بازی بهتری را نسبت به نیمه اول یه نمایش گذاشتند و در دقیقه ۵۹ این بازی بابی رید بازیکن جاماییکایی فولام برای بار دوم دروازه داوید رایا را باز کرد تا توپچی ها از حریف خود عقب بیوفتند و در آستانه تحمل یک شکست خارج از خانه دیگر باشند. در ادامه نیمه دوم تلاش بازیکنان آرسنال برای به ثمر رساندن گل تساوی به جایی نرسید تا تیم میکل آرتتا پس از شکست برابر وستهام این بار مقابل دیگر تیم شهر لندن یعنی فولام در شب سال جدید میلادی شکست را پذیرا شود. درگیری لفظی  گابریل و دکلان رایس در دقایق پایانی بازی از نکات عجیبی بود که در تیم آرسنال سوژه رسانه های شده بود.

با این شکست آرسنال با ۴۰ امتیاز رد رده چهارم جدول و پایین تر از منچسترسیتی قرار گرفت و فولام با کسب این برد با ۲۴ امتیاز در رده ۱۳ جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفت.

۱۰۰۹