رکوردداران جستجو در گوگل در سال 2023؛ رئال مادرید در صدر، اینترمیامی بالاتر از النصر

رکوردداران جستجو در گوگل در سال 2023؛ رئال مادرید در صدر، اینترمیامی بالاتر از النصر

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان سال 2023، سایت گوگل اعلام کرد که کدام باشگاه های فوتبال دنیا بیش از بقیه توسط کاربران مورد جستجو قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با میانگین ماهانه 44.5 میلیون جستجو از این حیث صاحب رکورد بوده است. در حقیقت هیچ باشگاهی به اندازه رئال مادرید مورد جستجو قرار نگرفته و اختلاف این باشگاه با رقبایش خیلی زیاد است. در واقع رئال مادرید بیشترین هوادار را در شبکه های اجتماعی دنیا دارد و در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک و اینستاگرام رکورد دار است.

منچستریونایتد با میانگین ماهانه 33.8 میلیون جستجو در رده دوم بوده است و گالاتاسرای با 32.4 میلیون جستجو در رده بعدی است. منچسترسیتی با وجود کسب پنج جام در سال 2023 با 29.3 میلیون جستجو از این حیث چهارم بوده است. پی اس جی با 27.8 و آرسنال با 24.7 میلیون جستجو به صورت میانگین در ماه در رده های بعدی هستند. پالمیراس برزیل به شکل عجیبی با 23.3 میلیون جستجو در رده بعدی هستند. اینتر میامی، باشگاه مسی با ماهانه 20 میلیون جستجو در رده بعدی قرار دارد و النصر عربستان با میانگین 18 میلیون جستجو  بعد از آنها قرار دارد که قطعا عامل اصلی این آمار، حضور کریستیانو رونالدو است. چلسی نیز با میانگین ماهانه 16.4 میلیون جستجو در گوگل در رده دهم قرار گرفته است. 

4125