وقتی گواردیولا، کاپیتان فعلی بارسلونا را برای منچسترسیتی می‌خواست

وقتی گواردیولا، کاپیتان فعلی بارسلونا را برای منچسترسیتی می‌خواست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که در سال 2020 میلادی یعنی حدود چهار سال پیش، پپ گواردیولا به دنبال این بوده که سرجی روبرتو را از بارسلونا به خدمت بگیرد و او را به منچسترسیتی ببرد که البته چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی ، پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود. او در آن سال ها به طور ویژه ای از بازیکنان آکادمی بارسلونا در تیم اصلی بارسلونا استفاده می کرد. در آن زمان سرجی روبرتو بازیکن آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا بوده است و به نظر می رسد که گواردیولا از همان زمان از سبک بازی سرجی روبرتو خوشش آمده است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، در سال 2020 میلادی بارسلونا می خواست نلسون سمدو را به فروش برساند. در آن زمان مدیران بارسلونا سمدو را به منچستر سیتی پیشنهاد کردند اما پپ گواردیولا با خرید سمدو مخالفت کرد. نظر پپ گواردیولا این بود که سرجی روبرتو به منچستر سیتی آورده شود اما این بار باشگاه بارسلونا مخالف این قضیه بود و بارسایی ها می خواستند که سرجی روبرتو را حفظ کنند.

روبرتو در حال حاضر کاپیتان اول بارسلونا است. این بازیکن 31 سال سن دارد و توانایی بازی در پست هافبک و دفاع کناری را دارد.

1471