عکس؛ پیراهن چهار تیم مختلف که پسر رونالدو آن‌ها را بر تن کرده است

عکس؛ پیراهن چهار تیم مختلف که پسر رونالدو آن‌ها را بر تن کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو جونیور که پسر بزرگ کریستیانو رونالدو است، در حال حاضر در آکادمی النصر عربستان حضور دارد اما او پیش از این در آکادمی تیم های دیگر هم بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی ، رونالدو جونیور در حال حاضر سیزده سال سن دارد و به طور جدی در تیم های رده پایه النصر عربستان حضور دارد و کریس رونالدو امید زیادی دارد که پسرش بتواند جا پای او بگذارد و به نوعی افتخاراتش را تکرار کند. رونالدو در هر تیمی که حضور داشته است، پسر بزرگ خود را در آکادمی آن تیم قرار داده است و به این ترتیب همواره رونالدو جونیور در مسیر فوتبال بوده است. اکنون چون جونیور سیزده سال سن دارد و بزرگ تر شده است، حضورش در تیم پایه النصر پر رنگ تر است.

رونالدو جونیور پیراهن چهار تیم رئال مادرید، یوونتوس، منچستر یونایتد و اکنون النصر عربستان را پوشیده است. پسر بزرگ رونالدو همواره در مراسم های مختلف در کنار پدرش حضور داشته است و کریستیانو رونالدو به دنبال این بوده است که تفکر برنده بودن را در پسر خود به وجود بیاورد و باید دید که تا چند سال دیگر آیا پسر رونالدو هم می تواند تبدیل به یک ستاره نو ظهور در دنیای فوتبال بشود یا خیر.

1470