جمله عجیب بازیکن جنجالی الهلال: انکونکو را نمی‌شناسم!

جمله عجیب بازیکن جنجالی الهلال: انکونکو را نمی‌شناسم!

پایگاه خبری فوتبالی - علی البلیهی بازیکن الهلال علاقه عجیبی به جنجال پراکنی دارد و به نظر می رسد که با این روش می خواهد خودش را در صدر اخبار قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، البلیهی در جام جهانی 2022 با درگیری با مسی خبرساز شد و در بازی الهلال و النصر نیز با درگیری لفظی با کریستیانو رونالدو سعی کرد که روی اعصاب ستاره پرتغالی راه برود. حالا خوشحالی گل البلیهی در بازی الهلال و الفیحا در هفته نوزدهم لیگ عربستان خبرساز شده است. 

البلیهی جمعه عصر بعد از گلزنی برای الهلال، هواداران را با یک خوشحالی عجیب متعجب کرد. در حقیقت او یک بادکنک آبی را از توی جورابش در آورد و آن را مقابل هواداران باد کرد. پیش از این کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی چلسی خوشحالی گل مشابهی را انجام داده بود. 

یکی از هواداران در پایان بازی از البلیهی در مورد این خوشحالی پرسید و به تقلید کردن این بازیکن از مهاجم فرانسوی اشاره کرد.  البلیهی در جمله ای عجیب گفت:" به خداوند قسم  می خورم، این بازیکنی که گفتید را نمی شناسم و به خدا قسم اصلا نمی دانم او چه کسی است!"

البلیهی پس از این خوشحالی گل از داور کارت زرد گرفت چرا که داور معتقد بود که او قصد تحریک هواداران حریف را داشته است.  در هر صورت به نظر می رسد که این بازیکن به هدفش رسید و برای یک بار دیگر خودش را در صدر اخبار قرار داد.

4125