ترس گواردیولا از مصدومیت ستاره منچسترسیتی

ترس گواردیولا از مصدومیت ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا اعلام کرد که مصدومیت ایجاد شده برای جان استونز مدافع منچسترسیتی در دیدار مقابل اورتون خیلی خوب به نظر نمی رسد و ممکن است باعث دوری طولانی مدت این ستاره انگلیسی از میادین شود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های اورتون و منچسترسیتی از چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در پایان، سیتیزن ها با حساب سه بر یک به پیروزی رسیدند. اما در نیمه اول، تکل استونز برای نجات دروازه سیتی روی پای بتو، فوروارد اورتون که در موقعیت آفساید نیز قرار داشت، باعث شد تا استونز مصدوم و جای خودش را به یوشکو گواردیول دهد.  

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ راجع به مصدومیت استونز گفت: "اصلاً خوب به نظر نمی رسد، اما باید ببینیم که چه پیش می آید. مصدومیت او از ناحیه مچ پا است."

"کامبک مقابل اورتون؟ من هر روز توانایی های بازیکنانم را به آن ها یاد آوری می کنم. باید یک سری از استانداردها را حفظ کنیم. این باعث می شود تا مسئولیت پذیر تر باشیم و روند نزولی نداشته باشیم. نیمه اول ما خیلی خوب بود و در نیمه دوم با سرعت بیشتری از سمت وینگرها حمله کردیم."

4416