ستاره ناپولی، طعمه بعدی باشگاه‌های عربستانی

ستاره ناپولی، طعمه بعدی باشگاه‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دیدار ناپولی در رقابت‌های سری آ مقابل رم، نمایش درخشان متئو پولیتانو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، در میان عملکرد ضعیف بقیه‌ی بازیکنان ناپولی گم شد.

به گزارش فوتبالی، متئو پولیتانو در ناپولی امسال مانند یک نت هماهنگ در ارکستر سمفونی‌ای زشت و ناکوک است. به بیان ساده‌تر، متئو پولیتانو از نظر عملکرد، در ناپولی‌ای که امسال به سختی می‌توان در آن نکته‌ی مثبت و جذاب پیدا کرد، بهترین بوده است. او جدای از نتایج ضعیف تیمش، در اکثر بازی‌ها آماده و موثر ظاهر شد.

این نمایش خوب از سوی پولیتانو، باعث شده تا توجه باشگاه‌های عربستانی به او جلب شود. از عربستان سعودی حاضرند دستمزد بالایی به وینگر اهل رم ارائه دهند. الشباب چند هفته‌ای است که او را زیر نظر و الشباب حاضر است تا با اضافه کردن پولیتانو به یانیک کاراسکو و بانگا، سعی دارد تا به قدرت ترکیبش اضافه کند. نمایندگان الشباب از قبل با اطرافیان متئو پولیتانو در ارتباط هستند. 

اما خود پولیتانو علاقه دارد در ناپولی بماند و میل دارد قراردادش را با باشگاه جنوبی تمدید کند. این بازیکن در ناپل خوب کار می‌کند و طبق گزارش رسانه‌ها، قصد دارد تا مادام العمر در تیم آبی‌پوش شهر ناپل بماند.

با این حال، نیاز است که باشگاه ناپولی در این لحظه یک گام رو به جلو بردارد و پیشنهادی مناسب برای تمدید قرارداد ارائه دهد. انتظار می‌رود دی‌لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی به زودی برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کند. 

1428