ابراز خوشحالی مجدد گریزمان از جدایی از بارسلونا

ابراز خوشحالی مجدد گریزمان از جدایی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق بارسلونا جدایی از این تیم را باعث بهتر شدن حال روحی خود می داند.

به گزارش فوتبالی ، آنتوان گریزمان ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه دوران ناموفقی را در باشگاه بارسلونا سپری کرد و مجددا به باشگاه سابق خود بازگشت. حالا پس از مدتی آنتوان گریزمان در گفت‌وگو با آ اس در این مورد گفت: " وقتی در تیم اتلتیکو مادرید بودم، درک نمی‌کردم که واقعا چقدر خوشحال هستم. این یک مسئله طبیعی‌ است که شما یک روال روتین برای زندگی خود دارید و متوجه نمی‌شوید که تا چه اندازه در یک تیم راحت هستید. وقتی از آتلتیکومادرید جدا شدم و به بارسلونا رفتم، تازه متوجه شدم چقدر در تیم سابق خودم چقدر شادمان تر بودم."

گریزمان در ادامه افزود: "هنگام بازگشت به آتلتیکو مادرید شرایط برای من بسیار سخت بود زیرا هواداران از من دلگیر بودند و به نوعی رابطه خوبی با من نداشتند. من در نتیجه تلاش زیادی کردم تا دوباره به قلب آنها راه پیدا کنم و خوشحال هستم که در این مورد موفق شدم. اکنون هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، از هر زمان دیگری خوشحال تر هستم. چون به جایی بازگشتم که راحت هستم."

گریزمان در پایان گفت: "در واقع با جدایی از بارسا حال روحی من همانند قبل عالی شد. خانواده‌ام نیز از تصمیم من برای بازگشت به اتلتیکو حمایت کردند و راضی بودند. مطمئن باشید اتلتیکو مادرید آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود."

۱۰۰۹