صعود موقت لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس

صعود موقت لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنلی و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیورپولی ها با پیروزی در این بازی اکنون به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرده اند و باید دید که تا چه زمانی می توانند صدرنشینی خود را حفظ کنند. اگر آرسنال بازی خود را ببرد از لیورپول پیش می افتد و صدرنشین لیگ برتر انگلیس می شود.

در بازی لیورپول مقابل برنلی، داروین نونیز در دقیقه شش بازی روی پاس کودی گاکپو موفق شد برای لیورپول گل اول را به ثمر برساند. گل دوم لیورپول هم در دقایق پایانی بازی توسط دیوگو ژوتا روی پاس لوئیس دیاز به ثمر رسید. در این بازی لیورپولی ها میهمان بودند چرا که بازی در ورزشگاه خانگی برنلی یعنی ورزشگاه ترف مور برگزار می شد و با این وجود لیورپول موفق شد سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست بیاورد.

لیورپول در این فصل در تلاش است تا قهرمان لیگ برتر انگلیس شود چرا که اوضاع منچسترسیتی چندان جالب نبوده است و فعلا لیورپول با آرسنال در رقابت است.

تماشای خلاصه بازی

1470