آرتتا به مهاجم جوان خود اجازه خروج نمی دهد

آرتتا به مهاجم جوان خود اجازه خروج نمی دهد

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا تصمیم خود را در مورد آینده ادی انکتیا در آرسنال در میان علاقه دو باشگاه لیگ برتری گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم انگلیسی که در این فصل در ۲۳ بازی برای آرسنال در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و با توجه به اعتماد آرتتا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده فروخته یا قرض داده نخواهد شد، زیرا میکل آرتتا، مربی آرسنال، او را به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم می‌بیند.

سرمربی توپچی ها در ماه اکتبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: "او استعداد بی نظیر گلزنی دارد. شما به آمار او در ۱۰ بازی گذشته نگاه می کنید. کارهایی که او انجام داده قابل توجه است. او به دقایق، فرصت ها و تلاش بیشتری نیاز دارد. او در هر فرصتی گل می زند و بازیکن بزرگی برای آرسنال است. او می تواند بهتر هم باشد و بهترین اتفاق استعدادی است که دارد و ذهنیتی که باورنکردنی است. وقتی او این ذهنیت را با آن استعداد ترکیب کند خارق العاده می شود. مطمئنم او خیلی بهتر خواهد شد."

به گزارش سان، انکتیا در چند وقت اخیر مورد توجه دو تیم لیگ برتری برنتفورد و کریستال پالاس قرار گرفته است، در حالی که باشگاه شمال لندن نیز به نوبه خود با جذب ایوان تونی، ستاره برنتفورد مرتبط شده است. حتی اگر تونی به آرسنال بپیوندد، آنها اجازه نخواهند داد انکتیا ۲۴ ساله تیم خود را ترک کند، زیرا اگر می خواهند تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر در نیم فصل دوم انجام دهند، به یک نیمکت قوی نیاز دارند.

۱۰۰۹