خشم ستاره لیورپول بابت از دست دادن امتیاز مقابل آرسنال

خشم ستاره لیورپول بابت از دست دادن امتیاز مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با انتشار پستی در شبکه های مجازی، ناراحتی خودش را از تساوی 1-1 مقابل آرسنال ابراز کرد.

به گزارش فوتبالی، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند و شاگردان یورگن کلوپ فرصت صدرنشینی در کریسمس را از دست دادند. در این بازی، گابریل ماگالائش برای توپچی ها و محمد صلاح برای لیورپول گلزنی کردند. 

به نقل از سایت گل، محمد صلاح راجع به این بازی در صفحه رسمی خودش در توییتر نوشت: "می دانیم که نباید به این شکل امتیازات را از دست بدهیم و به تلاش و جنگیدن ادامه خواهیم داد تا نمایش بهتری داشته باشیم."

محمد صلاح با گلزنی مقابل آرسنال به 151 گل در لیگ برتر انگلیس رسید و جای مایکل اوون را در لیست بهترین گلزنان تاریخ لیگ گرفت و در رده دهم ایستاد. محمد صلاح در این فصل نیز فوق العاده کار کرده و در 24 بازی برای قرمزها در تمامی رقابت ها، آمار 15 گل و 8 پاس گل را به ثبت رسانده و حالا با 12 گل زده در لیگ پایین تر از ارلینگ هالند با 14 گل زده در رده دوم لیست آقای گل قرار دارد. 

4416