زخم کاری گرگ‌ها بر پیکر آبی‌پوشان لندن

زخم کاری گرگ‌ها بر پیکر آبی‌پوشان لندن

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم ولور همپتون و چلسی ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه مالینیو به مصاف هم رفتند و در نهایت این ولور همپتون بود که توانست از امتیاز میزبانی استفاده کرده و در یک بازی سراسر هجومی از سوی هر دو تیم، شاگردان پوچتینو را شکست دهد و بهترین هدیه را به طرفداران خود در شب کریسمس هدیه بدهد.

به گزارش فوتبالی، چلسی برای ادامه روند پیروزی های خود به میدان آمده بود و نیمه اول را هجومی شروع کرد و چندین موقعیت خطرناک در همان دقایق ابتدایی بازی روی دروازه گرگ ها خلق کردند اما تلاش آنها بی نتیجه بود. بازیکنان ولور همپتون از حدود دقیقه 30 تازه به خود آمدند و خود را به محوطه جریمه حریف رساندند اما هیچکدام از موقعیت های آنها به گل تبدیل نشد. مهمترین اتفاق نیمه اول از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی توسط رحیم استرلینگ برای چلسی بود.

نیمه دوم معروف به نیمه مربی ها نوبت درخشش شاگردان گری اونیل بود و آنها بازی را در این نیمه هجومی شروع کردند و در دقیقه 48، سیو دیدنی پترویچ مانع گلزنی بازیکنان ولور همپتون شد. اما بالاخره ولوری ها روی کرنرهای پیاپی و خطرناک خود با ضربه سر زیبای ماریو لمینا در دقیقه 51 موفق به گلزنی شدند. در دقیقه 52 و در ادامه حملات همپتونی ها خطایی روی هانگ در محوطه جریمه چلسی رخ داد اما بعد از بررسی توسط VAR خبری از پنالتی نبود. در دقیقه 62 فشارهای چلسی بیشتر شد اما این توتی بود که ناجی دروازه گرگ ها شد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. این نیمه یک مصدوم هم برای ولور همپتون داشت و آنها در دقیقه 70 مجبور به تعویض کریگ داوسون مدافع خود شدند. اشتباهات متعدد بازیکنان چلسی در دقیقه 92 کار دست این تیم داد و مت دوهرتی که دقیقه 86 به میدان آمده بود با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه پترویچ فرستاد. اما شاگردان چلسی فشار خود را همچنان ادامه دادند و باز هم یک بازیکن تعویضی به نام کریستوفر انکونکو در دقیقه 95 موفق به گلزنی برای چلسی شد و یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کرد، اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به نفع ولور همپتون به پایان رسید و قطعا رحیم استرلینگ، پشیمان‌ترین بازیکن چلسی در شب کریسمس خواهد بود.

سهم چلسی و ولور همپتون در 11 بازی اخیر رو در رو، 4 برد برای آبی پوشان لندنی و 3 برد برای گرگ ها بوده و 4 بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است که با این برد ولورهمپتون همه آمارها در عدد 4 برابر می‌شود. چلسی با این شکست و با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و ولور همپتون هم با امتیاز برابر و با تفاضل گل کمتر در رده دوازدهم جدول لیگ جزیره جای گرفته است.

1369