آنتونیو کونته، گزینه احتمالی برای هدایت میلان

آنتونیو کونته، گزینه احتمالی برای هدایت میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مسئولان باشگاه آث میلان از علاقه خود برای جذب آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، اینتر و یوونتوس خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی که در این فصل عملکرد خوبی روی نیمکت روسونری از خود نشان نداده و با عدم راهیابی به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، تماشاگران متعصب میلانی را از خود دلسرد کرده احتمالا در تابستان آینده جای خود را به آنتونیو کونته که سابقه مربیگری در تیم های تاتنهام، اینتر و یوونتوس را در کارنامه خود دارد، خواهد داد. استفانو پیولی با وجود تلاش برای صعود به مرحله حذفی UCL، در نهایت نتوانست به این مهم دست پیدا کند و با توجه به عدم حضور سویا که مدعی همیشگی عنوان قهرمانی در لیگ اروپاست، دل به کسب عنوان در این رقابت ها بسته است. پیولی اما در سری آ فاصله 10 امتیازی با تیم همشهری خود یعنی اینتر صدرنشین گرفته و با اختلاف 7 امتیاز نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول قرار گرفته که البته وجود تیم های بولونیا و فیورنتینا در رده های چهارم و پنجم و با اختلاف کم امتیاز، رتبه سوم این باشگاه باسابقه را هم در معرض خطر قرار داده است.

آنتونیو کونته که سری آ ایتالیا را به خوبی می شناسد، در حال حاضر یک مربی آزاد بوده و میلانی ها هزینه به خدمت گرفتن او از تیم دیگری را نمی پردازند و این یک مزیت برای آنهاست، اما دستمز بالای کونته مشکل بزرگی بر سر راه روسونری بوده اما آنها امید دارند که آنتونیو کونته با میلانی ها به توافق برسد و با دریافتی کمتری نسبت به آنچه که در تاتنهام و لیگ جزیره داشت با قرمز پوشان میلانی به توافق برسد. از سوی دیگر، کونته تنها گزینه میلانی ها نیست و ایگناسیو آباته، سرمربی فعلی تیم جوانان میلان که عملکرد خوبی در هدایت تیمش داشته هم جزو لیست گزینه های احتمالی برای هدایت روسونری است.

1369