واکنش ستاره منچسترسیتی به ادعای جنجالی فلیپه ملو

واکنش ستاره منچسترسیتی به ادعای جنجالی فلیپه ملو

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بازیکنان فلومیننزه و منچسترسیتی در پایان فینال جام جهانی باشگاه ها در حال خروج شدن از زمین بودند، فلیپه ملو جنجال آفرید.

به گزارش فوتبالی، بازیکن باتجربه فلومیننزه، جک گریلیش و کایل واکر یکی از کاپیتان های منچسترسیتی را هل داد که البته جنجال در پایان بازی نیز ادامه پیدا کرد. در حقیقت دو بازیکن انگلیسی و برزیلی در این درگیری ها نقش پررنگی داشتند و فلیپه ملو مدعی شد که رفتار تمسخرآمیز گریلیش باعث خشم او شده است. 

این بازیکن 40 ساله در پایان بازی مدعی شد:" امروز گریلیش رفتاری غیرمحترمانه را با فلومیننزه داشت و من هرگز اجازه چنین کاری را به او نمی دهم. در طول بازی فریاد می زد "اوله" چنین کاری را فقط هواداران می توانند انجام بدهند و آنها حق دارند فریاد بزنند "اوله." ورزشکار درون زمین حق ندارد که بی احترامی کند."

البته گریلیش در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس، این اتهام را رد کرد.  ستاره انگلیسی در پیامی به صحبت های فلیپه ملو واکنش نشان داد و نوشت:" حتی یک بار هم نگفتم "اوله."

وینگر منچسترسیتی در کنار برناردو سیلوا و ارلینگ هالند از زمین خارج شد که بدین ترتیب به اتفاقاتی که در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده رخ داده بود، واکنش نشان داد.

4125