مهاجم مصدوم چلسی به میدان بازمی‌گردد

مهاجم مصدوم چلسی به میدان بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مصدوم چلسی در بازی با نیوکاسل به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی ، مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی تایید کرد که کریستوفر انکونکو می تواند اولین بازی خود برای چلسی را در روز سه شنبه در جام اتحادیه انگلیس انجام دهد. این مهاجم فرانسوی برای اولین بار پس از پیوستن به چلسی با مبلغ ۵۲ میلیون پوند در تابستان گذشته در لیست بازی چلسی مقابل شفیلد یونایتد در تعطیلات آخر هفته قرار گرفت، اما این بازیکن در برد ۲-۰ این تیم به میدان نیامد. پوچتینو، سرمربی آبی ها اکنون تایید کرده است که انکونکو به احتمال زیاد اولین بازی خود را برابر نیوکاسل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس روز سه شنبه انجام خواهد داد و از هواداران خواست تا فشار زیادی به این بازیکن وارد نکنند و اجازه دهند او با فوتبال انگلیس سازگار شود. 

سرمربی آرژانتینی در گفتگو با خبرنگاران پیش از بازی گفت: "این نگرانی من است که فشار بیش از حد به او و گفتن باعث شود که او کارایی لازم را نداشته باشد زیرا هوادارن توقع دارند ما در هر بازی پیروز شویم و همه چیز را تغییر دهم. من باور ندارم که فوتبال همیشه اینگونه باشد زیرا انکونکو به زمان نیاز دارد تا خود را بازیابی کند. من امیدوارم که او فردا بازی را شروع کند و گل بزند و سپس به فرم ثابت برسد. اما مهمترین نکته این است که فشار زیادی روی او وارد نکنیم، زیرا او باید خودش را پیدا کند، مسابقات را درک کند و سپس با آن سازگار شود. آن هم در تیمی که در چهار یا پنج ماه گذشته بدون او بازی کرده است."

او افزود: "به همین دلیل است که ما باید مراقب انکونکو باشیم زیرا او هنوز اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام نداده است. شما می دانید که لیگ برتر برای تک تک بازیکنانی که خارج از انگلیس می آیند چقدر سخت است."

۱۰۰۹