تمجید سرمربی آرسنال از کیفیت فوتبال کای هاورتز

تمجید سرمربی آرسنال از کیفیت فوتبال کای هاورتز

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آرسنال به تحسین بازیکن آلمانی تیم خود پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، میکل آرتتا از کای هاورتز به عنوان یکی از بازیکن برتر تیم خوپ پس از گلزنی مجدد این بازیکن آلمانی در پیروزی آرسنال مقابل برایتون در روز یکشنبه، یاد کرد. سرمربی آرسنال در حالی از کای هاورتز تمجید کرد که این ملی پوش آلمانی یک گل دیگر در پیروزی مهم ۲-۰ این باشگاه مقابل برایتون در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

آرتتا از هوش بالا و قدرت تهاجمی هاورتز در زمین تمجید کرد و از پیشرفت این بازیکن در چند ماه گذشته به شدت ابراز خوشحالی کرد.سرمربی اسپانیایی پس از بازی با خبرنگاران گفت: "کای هاورتز؟ او در حال حاضر در اوج است و اعتماد به نفس او در حال افزایش است. او احساس امنیت بیشتری می کند و شما می توانید این موضوع را ببینید. عملکرد او، هوشی که در زمین نشان می دهد، قدرت تهاجمی، میزان دوندگی او همگی عالی است"

هاورتز پس از شروع بدی که در دوران حضور خود در آرسنال از زمان پیوستن به تیم لندنی در تابستان از چلسی آغاز کرد، از ماه گذشته در فرم خوبی قرار داشته است. او اکنون در هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها برای توپچی‌ ها چهار بار گلزنی کرده است. هاورتز قصد دارد به روند گلزنی خود ادامه دهد زیرا توپچی ها قرار است شنبه آینده در دیدار بعدی در لیگ برتر در یک دیدار حساس به مصاف لیورپول بروند.

۱۰۰۹