نقطه ضعفی که ممکن است پاریسن ژرمن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند

نقطه ضعفی که ممکن است پاریسن ژرمن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند

پایگاه خبری فوتبالی - بر هیچکس پوشیده نیست که هدف اصلی پی اس جی در هر فصل از رقابت ها قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش فوتبالی ، پی اس جی سال ها است در تلاش است تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد اما هر بار یک اتفاق می افتد و پی اس جی به شکلی از دور رقابت ها حذف می شود و نمی تواند طعم شیرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بچشد.

در این فصل از رقابت ها هم به نظر می رسد که پاری سن ژرمن یک نقطه ضعف دارد که این نقطه ضعف می تواند کار دست پاری سن ژرمن بدهد و در نهایت موجب حذف یاران امباپه از لیگ قهرمانان اروپا شود.

پی اس جی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ به همراه بروسیا دورتموند، نیوکاسل یونایتد و میلان قرار گرفته بود و در نهایت با هشت امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.

پی اس جی از این هشت امتیازی که در دور گروهی گرفته است، تنها یک امتیازش از خارج از خانه بوده است و آن ها مقابل دورتموند در زمین خانگی دورتموند به تساوی یک بر یک رسیدند. هفت امتیاز پاریسی ها در خانه خودشان بوده است.

در حقیقت پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه بسیار ضعیف عمل می کند و این مسئله می تواند در مرحله حذفی کار دستشان بدهد.

1471