هافبک بارسلونا به تیم سابق خود بر می‌گردد؟

هافبک بارسلونا به تیم سابق خود بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز از عملکرد اوریول رومئو در جمع آبی و اناری پوشان رضایت نداشته است و همین قضیه موجب می شود تا اوریول رومئو در آستانه جدایی از جمع آبی و اناری پوشان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، به دنبال جدا شدن سرخیو بوسکتس از بارسلونا، آبی و اناری ها در تابستان گذشته به سراغ خرید یک هافبک دفاعی رفتند. آن ها اوریول رومئو را از ژیرونا به خدمت گرفتند. ژاوی در بازی هایی که به رومئو فرصت داده است، عملکردی که مورد نظرش بوده است را ندیده است.

به نقل از کادناسر، باشگاه ژیرونا مایل است که دوباره بازیکن سابق خود را به خدمت بگیرد و او را در ترکیب خود داشته باشد. هفته گذشته در رقابت های لالیگا بارسلونا و ژیرونا به مصاف هم رفتند و در نهایت آن بازی با پیروزی چهار بر دو ژیرونا به پایان رسید. در این بازی گفت و گو هایی میان مدیران بارسلونا و ژیرونا انجام شد و در نهایت صحبت هایی هم بر سر رومئو به میان آمده است و ممکن است که در تابستان پیش رو، اوریول رومئو دوباره به ژیرونا برگردد.

اوریول رومئو در حال حاضر 32 سال سن دارد و بارسلونا از سر ناچاری به سراغ خرید او رفت و همچنان به دنبال هافبک دفاعی می گردد.

1471