آرسنال به دنبال جذب مدافع اسپورتینگ لیسبون

آرسنال به دنبال جذب مدافع اسپورتینگ لیسبون

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال به دنبال امضای گونسالو ایناسیو برای تقویت دفاع خود در رقابت قهرمانی لیگ برتر فوتبال با لیورپول و منچسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر نشریه A Bola، آرسنال این ملی پوش پرتغالی و ستاره باشگاه اسپورتینگ لیسبون را زیر نظر دارد. این بازیکن ۲۲ ساله برای صدرنشین لیگ پرتغال یک مهره کلیدی است و با توجه به اینکه ۶۰ میلیون یورو بند آزادسازی در قرارداد او وجود دارد، آرسنال باید مبلغ قابل توجهی برای انتقال او پرداخت کند. ایناسیو چپ پا است و رقیب قدرتمندی برای گابریل مدافع میانی چپ پای آرسنال خواهد بود. شاید با نگرانی از تکرار مشکلات فصل گذشته پس از مصدومیت ویلیام سالیبا، آرسنال به دنبال افزایش قدرت خود در پست مدافع میانی در ژانویه است.

 توپچی ها در خط دفاعی نسبتا کوتاه قد هستند، زیرا در بازی ابتدایی فصل لیگ برتر، یورین تیمبر را به دلیل مصدومیت ACL از دست دادند. تیم میکل آرتتا همچنین با هم تیمی و مدافع هم پستی ایناسیو، عثمان دیاموند نیز در ارتباط بوده است.ایناسیو در طول دوران حضور خود در پرتغال مقابل توپچی ها بازی کرده و گلزنی نیز کرده است. این مدافع اولین گل اسپورتینگ لیسبون را در تساوی ۲-۲ دو تیم در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در فصل گذشته به ثمر رساند. اسپورتینگ در آن بازی و در ضربات پنالتی آرسنال را شکست داد. با توجه به مشکلات آرسنال در قانون فیرپلی مالی یوفا، انتقال این مدافع در ژانویه بعید به نظر می رسد مگر اینکه آرسنالی ها فروش بازیکن داشته باشند. از سوی دیگر با توجه به اینکه هر دو باشگاه اسپورتینگ لیسبون و آرسنال در تلاش برای عنوان قهرمانی لیگ کشور خود هستند، هیچ یک از طرفین نمی خواهند در اواسط فصل دچار مشکلات جدیدی شوند.

۱۰۰۹