وقتی بارسلونا سوارز را نخواست و او با اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد

وقتی بارسلونا سوارز را نخواست و او با اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل 2020/21، اتلتیکو مادرید موفق شد قهرمان رقابت های لالیگا شود و پس از هفت سال دوباره طعم قهرمانی در این رقابت ها را بچشد چرا که تا پیش از آن، اتلتیکو مادرید در فصل 2013/14 بود که قهرمان لالیگا شد.

به گزارش فوتبالی ، در قهرمانی اتلتیکو مادرید در رقابت های لالیگا در فصل 2020/21، یک چهره ویژه وجود داشت و آن هم لوییس سوارز بود. سوارز در آن فصل برای اتلتیکو مادرید 21 گل به ثمر رساند و با درخشش خود کمک زیادی به روخی بلانکو ها کرد تا قهرمان رقابت های لالیگا شوند.

سوارز از سال 2014 در بارسلونا حضور داشت. در سال 2020 رونالد کومان که سرمربی وقت بارسلونا بود، گفت که اعتقادی به سوارز ندارد و این مهاجم اروگوئه ای دیگر پیر شده است و باید به فروش برسد. مدیران بارسا هم با رونالد کومان هم نظر بودند و به این ترتیب لوییس سوارز را تنها با مبلغ 6.5 میلیون پوند به اتلتیکو مادرید فروختند. سوارز در اتلتیکو مادرید به درخشش خود ادامه داد و یک بار دیگر قهرمانی در لالیگا را تجربه کرد.

اکنون لوییس سوارز منتظر است تا به تیم اینتر میامی برود و با مسی هم‌تیمی شود. سوارز در بارسلونا با مسی خیلی صمیمی بود به طوری که رفتن سوارز از بارسا موجب شد تا مسی هم به طور جدی به فکر جدایی از بارسلونا بیفتد.

1470