بلایی که منچسترسیتی پس از رفتن فرگوسن بر سر منچستریونایتد آورد

بلایی که منچسترسیتی پس از رفتن فرگوسن بر سر منچستریونایتد آورد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر اوضاع منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاگ خوب نیست و این تیم در رقابت های لیگ برتر انگلیس در جایگاه ششم قرار دارد و از رقابت های اروپایی به طور کامل حذف شده است.

به گزارش فوتبالی ، اگر به طور کلی تر بخواهیم به مسئله نگاه کنیم، می بینیم که از زمان رفتن سر الکس فرگوسن از منچستریونایتد و بازنشستگی او، اوضاع شیاطین سرخ چندان تعریفی نداشته است. این تیم پس از بازنشستگی فرگوسن دیگر قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس نشده است. منچستر یونایتد برای آخرین بار در فصل 2012/13 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد که این قهرمانی در سال آخر فرگوسن به دست آمد.

از آن زمان به بعد دوران اوج گیری منچسترسیتی شروع شد. سیتیزن ها از وقتی که فرگوسن منچستر یونایتد را ترک کرده است، در تمامی فصل ها، بالاتر از منچستر یونایتد قرار گرفته اند.

در حقیقت آخرین باری که منچستر یونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس بالاتر از منچسترسیتی قرار گرفت در فصل 2012/13 با فرگوسن بود و پس از آن دیگر همیشه منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس، فصل را بالاتر از منچستر یونایتد به اتمام رسانده است و به نظر می رسد که در فصل جاری هم همین اتفاق تکرار شود.

1470