رکورد مسی و رونالدو توسط یک بیسبالیست شکسته شد

رکورد مسی و رونالدو توسط یک بیسبالیست شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - شوهی اوتانی، اعجوبه ژاپنی بیسبال که در تیم لس آنجلس داجرز آمریکا بازی می کند رکورد توانست لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در میزان فروش پیراهن تیم جدیدش بشکند.

به گزارش فوتبالی، شوهی اوتانی با عقد قراردادی به مبلغ 700 میلیون دلار با تیم لس آنجلس داجرز مرزهای بیسبال دنیا را جابجا کرد. اوتانی تنها پس از گذشت 48 ساعت از عقد این قرارداد توانست در فروش پیراهن شماره 17 خود در این تیم بیسبال آمریکایی رکورد بزند. قبل از اوتانی این رکورد در اختیار مسی بود که با پیوستن به تیم اینترمیامی و خرید پیراهن شماره 10 او در این تیم، صدرنشین بود. در سالهای گذشته نیز، کریستیانو رونالدو با بازگشت خاظره انگیزش به جمع شیاطین سرخ در سال 2021 توانسته بود رکورد فروش پیراهن شماره 7 خود در این تیم را در تمام دنیا به نام خود ثبت کند.

به جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو ستاره دیگر در بیسبال هم در لیست پنج نفر برتر در فروش پیراهن دیده می شوند که اوتانی در صدر این نفرات قرار دارد. جاستین فیلدز، بازیکن شیکاگو بیرز و برایس هارپر، بازیکن فیلادلفیا فیلیز دو نفر دیگر در این لیست 5 نفره هستند. به نظر می رسد این تیم بیسبال آمریکایی با به خدمت گرفتن شوهی اوتانی هم در داخل زمین و هم در خارج زمین از مزایای این اعجوبه ژاپنی سود می‌برد.

1369