توپ‌جمع‌کنی که تبدیل به گلزن منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا شد

توپ‌جمع‌کنی که تبدیل به گلزن منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و ستاره سرخ بلگراد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و با گرفتن هجده امتیاز از شش بازی راهی مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی پپ گواردیولا سعی کرده بود که به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد و فرصتی را به بازیکنان جوان تر خود بدهد تا آن ها هم بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.

در این بازی گل اول منچستر سیتی را میکا همیلتون در دقیقه 19 بازی به ثمر رساند. میکا همیلتون که در حال حاضر 20 سال سن دارد، روزگاری در ورزشگاه اتحاد توپ جمع کن بوده است. میکا همیلتون در سال 2017 در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی در دیدار این تیم مقابل کریستال پالاس توپ جمع کن بود. در آن بازی منچستر سیتی با نتیجه پنج بر صفر کریستال پالاس را شکست داد. پپ گواردیولا در آن دیدار مکالمه کوتاهی با میکا همیلتون که یک توپ جمع کن بود داشت و به او دستورالعمل هایی داد تا بازی را سریع تر شروع کند.

اکنون در سال 2023 میکا همیلتون بازیکن منچسترسیتی است و این توپ جمع کن سابق برای منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

1471