ستاره سابق پی‌اس‌جی که در دنیای «پدل» می‌درخشد

ستاره سابق پی‌اس‌جی که در دنیای «پدل» می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی - حاتم بن عرفا مهاجمی که تجربه حضور در لیون، مارسی، نیوکاسل، پی اس جی و رن را در کارنامه اش دارد، توپ فوتبال را با راکت پدل عوض کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق فوتبال فرانسه از سال 2022 بدن تیم است و حالا در سن 36 سالگی کاملا قید فوتبال را زده و سعی می کند که در دنیای پدل موفق شود. دیلی استار گزارش داده است که هر چند که حاتم بن عرفا رسما از فوتبال بازنشسته نشده اما در یک سال اخیر در 70 تورنمنت مختلف در پدل حضور پیدا کرده و حالا در رتبه 1342 در میان بیش از 42 هزار ورزشکار حرفه ای این رشته قرار گرفته است.

لوپاریزین گزارش داده است که بن عرفا هفته ای چهار، پنج روز تمرین پدل انجام می دهد که هر تمرین چندین ساعت طول می کشد.  در حقیقت به نظر می رسد که او عاشق این رشته ورزشی شده است و هیچ بعید نیست که به زودی به یکی از ورزشکاران حرفه ای در این زمینه تبدیل شود. رولان مرموی، داور پدل می گوید:" بن عرفا تقریبا هر روز پدل بازی می کند و دیگران نیز از بازی مقابلش خوشحال می شوند."

حاتم بن عرفا 15 بار در تیم ملی فرانسه بازی کرده و دو گل ملی هم در کارنامه اش دارد. او شش لیگ، سه جام حذفی ، پنج سوپرجام و دو لیگ کاپ در فرانسه کسب کرده است.  آخرین بازی رسمی او به دوم آوریل 2022 برمی گردد.

4125